Ahad, 9 Disember 2012

kenangan yang tak mampu dijual beli

Assalamualaikum,

       Selamat petang!! Now,orang's semua sibuk cari barang sekolah tapi umi tak cari dah. Smalam umi kemas bilik nthen terjumpa ROTAN??? Rotan tuh ayah umi guna untuk rotan umi masa kecik-ii sebab umi tak dengar cakap,al-maklumlah nama pun budak kecik.So,nakal lah sikit. Sikit je okayy? tak banyak macam korangg's,hehehe. Umi teringgat masa umi sekolah dulu umi pernah kena rotan dengan cikgu,umi tahu cikgu tuh rotan sebab nak ajar kiteorang's supaya jadi orang yang berguna untuk masa depan. Terima kasih sangat-ii cikgu tapi kan cikgu lepas nih saya dah tak merasa rotan cikgu lagyy. Mesti saya rindu dengan rotan cikgu. Apa-ii pun saya b'syukur sangat-ii sebab cikgu bagy saya rasa macam mana kena rotan,kalau cikgu tak bagy mesti untill sekarang saya tak tahu macam mana rasa kena rotan. HAHAHA.

  Kawan-ii???Hurm,imissyouuallss.Hanya gambar dan kenagan sahaja yang mampu menguatkan ingatan umi terhadap korang's semua. Lepas nih kiita tak dapat nak gosip,shared suka dan duka kita-ii,rehat sama-ii.Hopely korang;s semua pun tak lupakan umi juagakk okayy?
 sama-ii pergy kelas tuisyen :]
 sama-ii bedah katak ^.^
 sama-ii layan kerenah hero-ii malaya

 sama-ii main futsal until dapat JUARA >.<
 rehat sama-ii *.*
 belajar sama-ii

2 ulasan:

  1. sweet moment..Alhamdulillah Allah pertemukan kita semua untuk memperkukuhkan lagi ukhuwah sesama Islam..

    BalasPadam